Najlepsze sieci reklamowe według AppsFlyer – The AppsFlyer Performance Index: edycja numer 13
Kilka dni temu pojawił się najnowszy raport Appsflyer Index numer 13 z rankingiem najpopularniejszych sieci reklamowych dla gier i aplikacji mobilnych.
Kilka dni temu pojawił się najnowszy raport Appsflyer Index numer 13 z rankingiem najpopularniejszych sieci reklamowych dla gier i aplikacji mobilnych. Raport powstał na podstawie 17000 gier i aplikacji w 11 regionach i w 40 kategoriach. Co roczny raport Appsflyer jest podstawowym narzędziem przy kształtowaniu strategii user acquisition w wielu studiach gier. Dla przypomnienia Appsflyer jest liderem i jednym z najlepszych narzędzi MMP do atrybucji mobilnej.
Raport został przygotowany już po zmianach w trackingu i zmianach w Apple App Tracking Transparency od iOS 14.5. Porównując rankingi z poprzednich lat możemy zauważyć, że zmiany w Apple miały istotny wpływ na zmiany w rankingach.
Apple Search Ads mając pełny dostęp do danych zostało źródłem akwizycji numer 1 dla aplikacji mobilnych (nie wliczając gier mobilnych) pod kątem retencji zwyciężając w Power rankingu (jakość instalacji i wolumen) i w samym wolumenie. Apple Search Ads mają także pozycję numer 1 w indeksie IAP (in-app-purchases) w Power Rankingu dla gier mobilnych i dla aplikacji mobilnych.
Dla gier i aplikacji mobilnych na Androida globalnie pod kątem retencji najlepszym źródłem jest Google Ads i kampanie uniwersalna (tzw. kampanie UAC).
Jak radzą sobie inne mobilne sieci reklamowe w indeksie Appsflyera możecie sprawdzić tutaj.
Jak promować płatną grę mobilną na iOS w App Store?
5 (2) Kilka dni temu pojawił się najnowszy raport Appsflyer Index numer 13 z...