Wycena projektu
Promowanie aplikacji mobilnych
5
(2)
                                                

Kilka dni temu pojawił się najnowszy raport Appsflyer Index numer 13 z rankingiem najpopularniejszych sieci reklamowych dla gier i aplikacji mobilnych. Raport powstał na podstawie 17000 gier i aplikacji w 11 regionach i w 40 kategoriach. Co roczny raport Appsflyer jest podstawowym narzędziem przy kształtowaniu strategii user acquisition w wielu studiach gier. Dla przypomnienia Appsflyer jest liderem i jednym z najlepszych narzędzi MMP do atrybucji mobilnej.

Raport został przygotowany już po zmianach w trackingu i zmianach w Apple App Tracking Transparency od iOS 14.5. Porównując rankingi z poprzednich lat możemy zauważyć, że zmiany w Apple miały istotny wpływ na zmiany w rankingach.

Apple Search Ads mając pełny dostęp do danych zostało źródłem akwizycji numer 1 dla aplikacji mobilnych (nie wliczając gier mobilnych) pod kątem retencji zwyciężając w Power rankingu (jakość instalacji i wolumen) i w samym wolumenie. Apple Search Ads mają także pozycję numer 1 w indeksie IAP (in-app-purchases) w Power Rankingu dla gier mobilnych i dla aplikacji mobilnych.

Zródło: Appsflyer.com

Dla gier i aplikacji mobilnych na Androida globalnie pod kątem retencji najlepszym źródłem jest Google Ads i kampanie uniwersalna (tzw. kampanie UAC).

Zródło: Appsflyer.com

Jak radzą sobie inne mobilne sieci reklamowe w indeksie Appsflyera możecie sprawdzić tutaj.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

CEO, (User Acquisition Manager & App Store Optimization Manager), ARPU Brothers - agencja marketingu aplikacji i gier mobilnych

Następny post