Wycena projektu
Promowanie aplikacji mobilnych

Last Updated on

Rok 2019 zmierza ku końcowi, a fraudsterzy zdążyli odcisnąć swoje piętno w branży aplikacji i gier mobilnych. Tylko w tym roku wykryto nowy rodzaj oszustw (Complex VTA Spoofing), odnotowano wzrost w poziomie umiejętności jakie stosują fraudsterzy i wyliczono niebagatelną kwotę 12.6 miliardów dolarów strat w 2019 roku w wyniku nadużyć finansowych reklam mobilnych.

Fraudy reklama mobilna

Co więcej, jednym z największych trendów w ekosystemie marketingu aplikacji okazuje się szybkość z jaką fraudsterzy przekonstruowują swoje metody w celu okradania i dziesiątkowania budżetów marketingowych studiów gier mobilnych. Fraudsterzy nieustannie okradają i atakują aplikacje mobilne ze wszystkich możliwych stron. Reklamodawcy atakowni są poprzez spamowe kliknięcia, smart boty lub fraudy celujące w wyświetlanie reklam. Fraudsterzy pokazują, że nie mają zamiaru się zatrzymać.

Na szczęście, wraz z większym rozeznaniem wydawców i ich coraz bardziej analitycznym podejściem każdego kolejnego dnia, stosowanie skutecznych rozwiązań przeciw fraudom rusza pełną parą.

W erze informacji, badania i wiedza stały się instrumentalne w walce z fraudami, a antyfraudowe rozwiązania dla aplikacji mobilnych takie jak Scallar mają tego pełną świadomość i nieustannie poszukują efektywnych sposobów, aby wyposażyć developerów i wydawców w najświeższe i najważniejsze informacje w celu decyzyjności odnośnie danych oraz oceny jakości zakupionych instalacji.

W związku z tym, Scalarr wypuścił edycję 2019 raportu „Ultimate Guide to Mobile Ad Fraud 2.0„.

Ten bogaty w treść przewodnik zawiera pełną listę wszystkich różnych rodzajów dostępnych fraudów (tych klasycznych, tych zmodyfikowanych, a nawet tych ostatnio wykrytych).

Ponadto, głęboko porusza temat aktualnego stanu fraudów i jak wpływają one na branżę mobilną. Raport dotyka  najbardziej podatne na nadużycia finansowe kategorie aplikacji w 2019, którymi są Muzyka i Wiadomości.

Na koniec, raport obejmuje różne metody walki z fraudami, jak również jedyne odpowiednio zaawansowane rozwiązanie mogące wykryć wszystkie rodzaje fraudów z jak największą precyzją (machine learning).

Obfity w opinie i najważniejsze gotowe rozwiązania, ten raport stanowi narzędzie, od którego powinien zacząć każdy z wydawców lub reklamodawców z branży mobilnej.

Raport Scallarr możesz pobrać tutaj.

Global Marketing Manager w Scalarr (Machine Learning based fraud detection solution)

Następny post