Pozycjonowanie aplikacji mobilnych w 2021 roku – 10 najważniejszych wskaźników efektywności
W ciągu ostatnich kilku lat App Store Optimization w Google Play i App Store dość mocno się zmieniło. W...
Najlepsze sieci reklamowe według AppsFlyer – The AppsFlyer Performance Index: edycja numer 13
Kilka dni temu pojawił się najnowszy raport Appsflyer Index numer 13 z rankingiem najpopularniejszych...
Marketing aplikacji mobilnych w 2022 roku
Jak zmienił się marketing aplikacji mobilnych w ciągu ostatnich kilku lat? Czy przejście Apple na...
Raport odinstalowań aplikacji i gier mobilnych – Appsflyer Edycja 2024
Dlaczego aplikacje mobilne są masowo odinstalowywane w pierwszym miesiącu? Która kategoria aplikacji...
Krajobraz aplikacji mobilnych w modelu subskrypcyjnym (SaaS) – raport RevenueCat 2024
Jak w roku 2024 wygląda krajobraz aplikacji mobilnych działających w modelu subskrypcyjnym według danych...
App Store Optimization – jak znaleźć najlepsze słowa kluczowe dla aplikacji lub gry mobilnej w App Store?
Czy działania App Store Optimization w 2022 roku mają sens przy tak nasyconym rynku aplikacji i gier...
Apple Search Ads – jak promować aplikację w płatnych wynikach wyszukiwania App Store? [dostępne już targetowanie na Polskę]
Jeśli chcesz, aby twoja aplikacja trafiła do jak największej ilości użytkowników App Store, ciężko o...
Grzegorz Regliński (TapNice): Prowadzenie kampanii reklamowych bez odpowiedniego BI i narzędzi jest coraz trudniejsze dla nowych developerów
Na jakich wskaźnikach efektywności powinni operować wydawcy hyper-casuali? Czy na rynku jest jeszcze...
Jak sprawdzić liczbę pobrań i przychody aplikacji lub gry mobilnej w Google Play i App Store?
Jak sprawdzić ile zarabia na in-appach i ile pobrań ma konkurencyjna gra mobilna w danym kraju i na...
3 trendy w marketingu aplikacji i gier mobilnych w 2021 roku
Czy w 2021 roku będzie spadać liczba pobrań z ruchu wyszukiwania w App Store i Google Play? Czy...