App Store Optimization (iOS): pozycjonowanie in-app eventów w App Store
Czym są in-app eventy w App Store? Jaki wpływ mają na Twoją strategię App Store Optimization? Gdzie...
Jak wprowadzić aplikację mobilną na rynek za pomocą wstępnej rejestracji (Android) lub przedsprzedaży (App Store)?
Dlaczego warto promować aplikacje i gry mobilne kilka miesięcy przed oficjalnym launchem w Google Play i...
Pozycjonowanie aplikacji mobilnych w 2021 roku – 10 najważniejszych wskaźników efektywności
W ciągu ostatnich kilku lat App Store Optimization w Google Play i App Store dość mocno się zmieniło. W...
Najlepsze sieci reklamowe według AppsFlyer – The AppsFlyer Performance Index: edycja numer 13
Kilka dni temu pojawił się najnowszy raport Appsflyer Index numer 13 z rankingiem najpopularniejszych...
Raport odinstalowań aplikacji i gier mobilnych – Appsflyer Edycja 2024
Dlaczego aplikacje mobilne są masowo odinstalowywane w pierwszym miesiącu? Która kategoria aplikacji...
Krajobraz aplikacji mobilnych w modelu subskrypcyjnym (SaaS) – raport RevenueCat 2024
Jak w roku 2024 wygląda krajobraz aplikacji mobilnych działających w modelu subskrypcyjnym według danych...
App Store Optimization – jak znaleźć najlepsze słowa kluczowe dla aplikacji lub gry mobilnej w App Store?
Czy działania App Store Optimization w 2022 roku mają sens przy tak nasyconym rynku aplikacji i gier...
Apple Search Ads – jak promować aplikację w płatnych wynikach wyszukiwania App Store? [dostępne już targetowanie na Polskę]
Jeśli chcesz, aby twoja aplikacja trafiła do jak największej ilości użytkowników App Store, ciężko o...
Jak sprawdzić liczbę pobrań i przychody aplikacji lub gry mobilnej w Google Play i App Store?
Jak sprawdzić ile zarabia na in-appach i ile pobrań ma konkurencyjna gra mobilna w danym kraju i na...
3 trendy w marketingu aplikacji i gier mobilnych w 2021 roku
Czy w 2021 roku będzie spadać liczba pobrań z ruchu wyszukiwania w App Store i Google Play? Czy...