LTV – jak obliczyć lifetime value w grach i aplikacjach mobilnych? Część 1
Czym jest LTV w grach i aplikacjach mobilnych? Jakie wskaźniki wpływają na zwiększenie LTV w grach i...
Dlaczego warto korzystać z Apple Search Ads przy marketingu aplikacji iOS? 4 najważniejsze powody.
Czy za pomocą Apple Search Ads jesteś w stanie zbudować strategię App Store Optimization? Czy za pomocą...
Czy słowa kluczowe w recenzjach w Google Play i App Store mają wpływ na wyniki i instalacje organiczne (App Store Optimization)?
Czy słowa kluczowe użyte w opiniach Google Play i App Store przez Twoich użytkowników są w stanie...
10 rzeczy, które warto sprawdzić przed wyborem narzędzia anty-fraudowego przy promowaniu aplikacji
Fałszywe instalacje aplikacji i gier okazały się jednym z największych wyzwań marketingu aplikacji w...
AppsFlyer – najlepsze mobilne sieci reklamowe w 2017 roku
Najlepsze “mobilne” sieci reklamowe wg AppsFlyer AppsFlyer, firma z Izraela działa na rynku...
Analityka danych w aplikacjach i grach mobilnych
Analityka mobilna – najważniejsze wskaźniki danych Rynek aplikacji i gier mobilnych wciąż...
Dekonstrukcja meta feature’ów w grach Social Casino – jak angażowani są gracze?
Rozkładamy na czynniki pierwsze, co sprawia, że społecznościowe, mobilne gry kasynowe odnoszą sukcesy...
Czym jest Black Hat ASO (App Store Optimization)?
Liczba aplikacji i gier mobilnych w Google Play i App Store już dawno przekroczyła pułap 2 milionów w...
Wydawcy gier mobilnych czy self-publishing wszystko, co musisz wiedzieć
Jesteś o krok od publikacji swojej gry mobilnej? Dziś przyjrzymy się dwóch stronom publikacji –...
Mikropłatności w grach i aplikacjach mobilnych
Jakich tricków używają developerzy aplikacji mobilnych do ustalania cen w grach? Która z polskich gier...