Idle Clickery – ile frajdy może przynieść klikanie?
Idle z angielskiego oznacza bezczynny. Grę typu Idle Clicker należałoby zatem tłumaczyć jako bezczynne...
Jakie wskaźniki badać w trakcie Soft Launchu aplikacji mobilnej?
Jak zlokalizować problemy na etapie tzw. Soft Launchu? Gdy prowadzę konsultacje analityczne z...
Jak mierzyć lojalność użytkownika w grze lub aplikacji mobilnej?
25 metryk, które pomogą Ci zmierzyć lojalność Twojego użytkownika W jaki sposób mierzyć lojalność graczy...
Retencja użytkownika w aplikacjach mobilnych
Utrzymanie użytkownika w aplikacji mobilnej Urządzenia mobilne na stałe zagościły w naszych kieszeniach....
Grywalne reklamy mobilne – Playable Ads
Playable Ads (reklamy grywalne) Czy reklama banerowa w aplikacjach mobilnych ma jeszcze sens? Dlaczego...
15 powodów, przez które gracze opuszczą Twoją grę
Jak radzić sobie z użytkownikiem, który szybko opuszcza Twoją grę mobilną? Co jest najczęściej...
Jak poprawić aplikację lub grę mobilną za pomocą analityki danych?
Jak analiza wskaźników jakości może wpłynąć na jakość Twojej aplikacji mobilnej? Jak dobierać kluczowe...
App Store Optimization dla iOS 11 – jakie zaszły zmiany?
Optymalizacja ASO aplikacji dla iOS 11 Już od ogłoszenia nowego systemu iOS 11, developerzy aplikacji...
Fraudy w reklamie mobilnej w 2018 według FraudScore
Prognoza fraudów w reklamie mobilnej w 2018 według FraudScore Systemy wykrywające oszustwa w reklamie są...