Co musisz zrobić, żeby Twoja aplikacja została wyróżniona przez App Store?
Począwszy od wersji iOS 11, Apple publikuje listy aplikacji i gier na swojej stronie głównej. Są to...
Jak określić miesięczny budżet reklamowy dla gry hyper-casual? Prognoza z wykorzystaniem Arkuszy Google.
Jak wiecie, gry hyper-casualowe były jednym z najpopularniejszych trendów w roku 2018, a obecnie wciąż...
Wersje – jak mierzyć rozwój gry mobilnej?
Kiedy tworzysz nową aplikację lub grę mobilną istotnym momentem jest launch nowego produktu, ale...
Idle Clickery – ile frajdy może przynieść klikanie?
Idle z angielskiego oznacza bezczynny. Grę typu Idle Clicker należałoby zatem tłumaczyć jako bezczynne...
Jakie wskaźniki badać w trakcie Soft Launchu aplikacji mobilnej?
Jak zlokalizować problemy na etapie tzw. Soft Launchu? Gdy prowadzę konsultacje analityczne z...
Jak mierzyć lojalność użytkownika w grze lub aplikacji mobilnej?
25 metryk, które pomogą Ci zmierzyć lojalność Twojego użytkownika W jaki sposób mierzyć lojalność graczy...
Retencja użytkownika w aplikacjach mobilnych
Utrzymanie użytkownika w aplikacji mobilnej Urządzenia mobilne na stałe zagościły w naszych kieszeniach....
Grywalne reklamy mobilne – Playable Ads
Playable Ads (reklamy grywalne) Czy reklama banerowa w aplikacjach mobilnych ma jeszcze sens? Dlaczego...
15 powodów, przez które gracze opuszczą Twoją grę
Jak radzić sobie z użytkownikiem, który szybko opuszcza Twoją grę mobilną? Co jest najczęściej...
Jak poprawić aplikację lub grę mobilną za pomocą analityki danych?
Jak analiza wskaźników jakości może wpłynąć na jakość Twojej aplikacji mobilnej? Jak dobierać kluczowe...