GWINT: analiza działań marketingowych na etapie wstępnej rejestracji (Pre-Launchu) w Google Play
GWENT (GWINT) – budowanie bazy użytkowników na Androidzie na etapie wstępnej rejestracji...
Który model rozliczeniowy wybrać do promowania aplikacji lub gry mobilnej?
Który model rozliczeniowy wybrać przy wprowadzaniu aplikacji mobilnej na rynek? Jakie pytania warto...
Wykrywanie fraudów przez zliczanie kliknięć – zwalczanie fraudów część #1
Wielu, jeśli nie większość, marketingowców prowadzi kampanie promujące aplikacje lub gry w oparciu o...
Kompletny przewodnik “Mobile Ad Fraud 2.0” – fraudy w reklamie mobilnej w 2019 roku
Rok 2019 zmierza ku końcowi, a fraudsterzy zdążyli odcisnąć swoje piętno w branży aplikacji i gier...
LTV – jak obliczyć lifetime value w grach i aplikacjach mobilnych? Część 1
Czym jest LTV w grach i aplikacjach mobilnych? Jakie wskaźniki wpływają na zwiększenie LTV w grach i...
Dlaczego warto korzystać z Apple Search Ads przy marketingu aplikacji iOS? 4 najważniejsze powody.
Czy za pomocą Apple Search Ads jesteś w stanie zbudować strategię App Store Optimization? Czy za pomocą...
Czy słowa kluczowe w recenzjach w Google Play i App Store mają wpływ na wyniki i instalacje organiczne (App Store Optimization)?
Czy słowa kluczowe użyte w opiniach Google Play i App Store przez Twoich użytkowników są w stanie...
10 rzeczy, które warto sprawdzić przed wyborem narzędzia anty-fraudowego przy promowaniu aplikacji
Fałszywe instalacje aplikacji i gier okazały się jednym z największych wyzwań marketingu aplikacji w...
AppsFlyer – najlepsze mobilne sieci reklamowe w 2017 roku
Najlepsze “mobilne” sieci reklamowe wg AppsFlyer AppsFlyer, firma z Izraela działa na rynku...
Analityka danych w aplikacjach i grach mobilnych
Analityka mobilna – najważniejsze wskaźniki danych Rynek aplikacji i gier mobilnych wciąż...