Raport Unity 2024: Kluczowe trendy w monetyzacji i pozyskiwaniu użytkowników gier mobilnych
Jak ewoluują strategie mobile user acquisition dla gier mobilnych? Dlaczego reklamy w grach zyskują na...
SKAdNetwork: Jak Apple rozdaje karty w pokerze marketingu aplikacji i gier mobilnych na iOS?
Czym jest SKAdNetwork (SKAN) i jak zrewolucjonizował atrybucję mobilną i marketing aplikacji na iOS?...
My Perfect Hotel – czy istnieje magiczny przepis na stworzenie hitu arcade idle?
Co kryje się za fenomenem gry mobilnej My Perfect Hotel? Ile reklam obejrzałem podczas dziewiętnastu...
Strategie Live Ops dla gier F2P
Czy są Live Ops w grach mobilnych? W jaki sposób zwiększyć retencję użytkowników w grze mobilnej? W jaki...
Burger Please! – dekonstrukcja hitu arcade idle
Jaki koszt za instalację miał pierwszy prototyp hitowej gry arcade idle Burger Please!? Jak zwiększyła...
Jak promować płatną grę mobilną na iOS w App Store?
Czy warto umieścić płatną grę mobilną w Przedsprzedaży w App Store 6 miesięcy przed publikacją? Dlaczego...
App Store Optimization Battle – Huuuge Casino Slots Vegas vs Slotomania
Według danych SuperData Research gracz mobilny gracz social casino spędza na sesję 57 minut w grze,...
App Store Optimization w App Store (iOS): jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe za pomocą Apple Search Ads Advanced?
Jaką wiarygodność mają narzędzia App Store Optimization jeżeli chodzi o wolumen wyszukiwań w App Store?...
App Store Optimization (iOS): pozycjonowanie in-app eventów w App Store
Czym są in-app eventy w App Store? Jaki wpływ mają na Twoją strategię App Store Optimization? Gdzie...
Jak wprowadzić aplikację mobilną na rynek za pomocą wstępnej rejestracji (Android) lub przedsprzedaży (App Store)?
Dlaczego warto promować aplikacje i gry mobilne kilka miesięcy przed oficjalnym launchem w Google Play i...