Dlaczego warto korzystać z Apple Search Ads przy marketingu aplikacji iOS? 4 najważniejsze powody.
Czy za pomocą Apple Search Ads jesteś w stanie zbudować strategię App Store Optimization? Czy za pomocą...
Czy słowa kluczowe w recenzjach w Google Play i App Store mają wpływ na wyniki i instalacje organiczne (App Store Optimization)?
Czy słowa kluczowe użyte w opiniach Google Play i App Store przez Twoich użytkowników są w stanie...
Pozycjonowanie aplikacji (App Store Optimization) w Google Play – jak zwiększyć widoczność aplikacji mobilnej w wynikach wyszukiwania? (część 1)
Które metadane mają wpływ na wyniki wyszukiwania słów kluczowych w sklepie Google Play? Które elementy...
Dekonstrukcja meta feature’ów w grach Social Casino – jak angażowani są gracze?
Rozkładamy na czynniki pierwsze, co sprawia, że społecznościowe, mobilne gry kasynowe odnoszą sukcesy...
Apple Search Ads – jak promować aplikację w płatnych wynikach wyszukiwania App Store? [dostępne już targetowanie na Polskę]
Jeśli chcesz, aby twoja aplikacja trafiła do jak największej ilości użytkowników App Store, ciężko o...
Wykrywanie fraudów przez zliczanie kliknięć – zwalczanie fraudów część #1
Wielu, jeśli nie większość, marketingowców prowadzi kampanie promujące aplikacje lub gry w oparciu o...
Czym jest Black Hat ASO (App Store Optimization)?
Liczba aplikacji i gier mobilnych w Google Play i App Store już dawno przekroczyła pułap 2 milionów w...
Jak określić miesięczny budżet reklamowy dla gry hyper-casual? Prognoza z wykorzystaniem Arkuszy Google.
Jak wiecie, gry hyper-casualowe były jednym z najpopularniejszych trendów w roku 2018, a obecnie wciąż...
Co musisz zrobić, żeby Twoja aplikacja została wyróżniona przez App Store?
Począwszy od wersji iOS 11, Apple publikuje listy aplikacji i gier na swojej stronie głównej. Są to...
10 rzeczy, które warto sprawdzić przed wyborem narzędzia anty-fraudowego przy promowaniu aplikacji
Fałszywe instalacje aplikacji i gier okazały się jednym z największych wyzwań marketingu aplikacji w...