Promowanie aplikacji mobilnych w roku 2024 – podsumowanie trendów
Czy SKAdNetwork 4.0 rzeczywiście poprawia atrybucję kampanii, czy tylko komplikuje analizę danych?...
Apple Search Ads w SKAN od 10 kwietnia
To istotna zmiana dla całej branży reklamy mobilnej. Prawie sześć lat po wprowadzeniu SKAdNetwork, Apple...
MarketIQ – jak analizować reklamy mobilne konkurencji?
Czym jest MarketIQ i czy może pomóc w analizie strategii user acquisition konkurencji? Czy da się...
Julia Iljuk (Balancy): Jak LiveOps napędza sukces gier mobilnych?
Czym są LiveOps i dlaczego są dziś kluczowym elementem strategii monetyzacji wielu gier? Jak dobrze...
Ile kosztuje stworzenie gry mobilnej?
Ile kosztuje stworzenie gry hybridcasual? Czy można stworzyć grę mobilną z minimalnym budżetem? Jakie...
Grzegorz Regliński (TapNice): Prowadzenie kampanii reklamowych bez odpowiedniego BI i narzędzi jest coraz trudniejsze dla nowych developerów
Na jakich wskaźnikach efektywności powinni operować wydawcy hyper-casuali? Czy na rynku jest jeszcze...
Raport Unity 2024: Kluczowe trendy w monetyzacji i pozyskiwaniu użytkowników gier mobilnych
Jak ewoluują strategie mobile user acquisition dla gier mobilnych? Dlaczego reklamy w grach zyskują na...
My Perfect Hotel – czy istnieje magiczny przepis na stworzenie hitu arcade idle?
Co kryje się za fenomenem gry mobilnej My Perfect Hotel? Ile reklam obejrzałem podczas dziewiętnastu...
Strategie Live Ops dla gier F2P
Czy są Live Ops w grach mobilnych? W jaki sposób zwiększyć retencję użytkowników w grze mobilnej? W jaki...
Burger Please! – dekonstrukcja hitu arcade idle
Jaki koszt za instalację miał pierwszy prototyp hitowej gry arcade idle Burger Please!? Jak zwiększyła...