MarketIQ – jak analizować reklamy mobilne konkurencji?
Czym jest MarketIQ i czy może pomóc w analizie strategii user acquisition konkurencji? Czy da się...
Trendy w aplikacjach mobilnych na 2025 rok: Najciekawsze wnioski z raportu Adjust i AppLovin
Rok 2025 zapowiada się jako kluczowy moment dla branży mobilnych aplikacji, a raport “Mobile App...
Julia Iljuk (Balancy): Jak LiveOps napędza sukces gier mobilnych?
Czym są LiveOps i dlaczego są dziś kluczowym elementem strategii monetyzacji wielu gier? Jak dobrze...
Ile kosztuje stworzenie gry mobilnej?
Ile kosztuje stworzenie gry hybridcasual? Czy można stworzyć grę mobilną z minimalnym budżetem? Jakie...
Marketing aplikacji mobilnych w roku 2024 – podsumowanie trendów
Czy SKAdNetwork 4.0 rzeczywiście poprawia atrybucję kampanii, czy tylko komplikuje analizę danych?...
SKAdNetwork: Jak Apple rozdaje karty w pokerze marketingu aplikacji i gier mobilnych na iOS?
Czym jest SKAdNetwork (SKAN) i jak zrewolucjonizował atrybucję mobilną i marketing aplikacji na iOS?...
Burger Please! – dekonstrukcja hitu arcade idle
Jaki koszt za instalację miał pierwszy prototyp hitowej gry arcade idle Burger Please!? Jak zwiększyła...
Krajobraz aplikacji mobilnych w modelu subskrypcyjnym (SaaS) – raport RevenueCat 2024
Jak w roku 2024 wygląda krajobraz aplikacji mobilnych działających w modelu subskrypcyjnym według danych...
Jak sprawdzić liczbę pobrań i przychody aplikacji lub gry mobilnej w Google Play i App Store?
Jak sprawdzić ile zarabia na in-appach i ile pobrań ma konkurencyjna gra mobilna w danym kraju i na...
Roman Garbar (Tenjin): COVID-19 ma wpływ na każdą branżę na świecie, a aplikacje mobilne nie są wcale wyjątkiem
Jaki jest najważniejszy wskaźnik dla każdej mobilnej kampanii akwizycyjnej według Romana Garbara...
Grzegorz Regliński (TapNice): Prowadzenie kampanii reklamowych bez odpowiedniego BI i narzędzi jest coraz trudniejsze dla nowych developerów
Na jakich wskaźnikach efektywności powinni operować wydawcy hyper-casuali? Czy na rynku jest jeszcze...
Raport Unity 2024: Kluczowe trendy w monetyzacji i pozyskiwaniu użytkowników gier mobilnych
Jak ewoluują strategie mobile user acquisition dla gier mobilnych? Dlaczego reklamy w grach zyskują na...
My Perfect Hotel – czy istnieje magiczny przepis na stworzenie hitu arcade idle?
Co kryje się za fenomenem gry mobilnej My Perfect Hotel? Ile reklam obejrzałem podczas dziewiętnastu...
Strategie Live Ops dla gier F2P
Czy są Live Ops w grach mobilnych? W jaki sposób zwiększyć retencję użytkowników w grze mobilnej? W jaki...