Benchmarki App Store Optimization 2025 – Raport od Apptweak
Pozycjonowanie aplikacji mobilnych (App Store Optimization – ASO) to kluczowy element strategii...
Apple ujawania elementy odkrywalności aplikacji i gier w App Store
W świecie mobilnych technologii, App Store od lat pozostaje jednym z najważniejszych, ale i najbardziej...
Nowe trendy w App Store Optimization po WWDC25
Jakie nowe rozwiązania w trakcie konferencji WWDC25 Apple zapowiedziało w kontekście odkrywalności...
SKAdNetwork: Jak Apple rozdaje karty w pokerze marketingu aplikacji i gier mobilnych na iOS?
Czym jest SKAdNetwork (SKAN) i jak zrewolucjonizował atrybucję mobilną i marketing aplikacji na iOS?...
Globalna Zmiana Algorytmu ASO dla Google Play: Analiza Anomalii z 28 Czerwca 2025
28 czerwca 2025 roku zanotowano wyraźne zmiany w pozycjach słów kluczowych aplikacji na platformie...
Krajobraz aplikacji mobilnych w modelu SaaS w 2025 roku: Główne Trendy – raport RevenueCat
Rynek aplikacji mobilnych to żywy organizm, pulsujący zmianami i innowacjami. W epicentrum tej...
Zmiany w algorytmie App Store – nowy kierunek dla App Store Optimization?
W ostatnim tygodniu wielu wydawców aplikacji (w tym ja) zauważyło gwałtowne spadki pozycji na słowach...
Apple Search Ads w SKAN od 10 kwietnia
To istotna zmiana dla całej branży reklamy mobilnej. Prawie sześć lat po wprowadzeniu SKAdNetwork, Apple...
MarketIQ – jak analizować reklamy mobilne konkurencji?
Czym jest MarketIQ i czy może pomóc w analizie strategii user acquisition konkurencji? Czy da się...
Julia Iljuk (Balancy): Jak LiveOps napędza sukces gier mobilnych?
Czym są LiveOps i dlaczego są dziś kluczowym elementem strategii monetyzacji wielu gier? Jak dobrze...
Ile kosztuje stworzenie gry mobilnej?
Ile kosztuje stworzenie gry hybridcasual? Czy można stworzyć grę mobilną z minimalnym budżetem? Jakie...
Burger Please! – dekonstrukcja hitu arcade idle
Jaki koszt za instalację miał pierwszy prototyp hitowej gry arcade idle Burger Please!? Jak zwiększyła...
Krajobraz aplikacji mobilnych w modelu subskrypcyjnym (SaaS) – raport RevenueCat 2024
Jak w roku 2024 wygląda krajobraz aplikacji mobilnych działających w modelu subskrypcyjnym według danych...
Jak sprawdzić liczbę pobrań i przychody aplikacji lub gry mobilnej w Google Play i App Store?
Jak sprawdzić ile zarabia na in-appach i ile pobrań ma konkurencyjna gra mobilna w danym kraju i na...
Roman Garbar (Tenjin): COVID-19 ma wpływ na każdą branżę na świecie, a aplikacje mobilne nie są wcale wyjątkiem
Jaki jest najważniejszy wskaźnik dla każdej mobilnej kampanii akwizycyjnej według Romana Garbara...
Pozycjonowanie aplikacji mobilnych w 2021 roku – 10 najważniejszych wskaźników efektywności
W ciągu ostatnich kilku lat App Store Optimization w Google Play i App Store dość mocno się zmieniło. W...
Marketing aplikacji mobilnych – 10 najczęściej popełnianych błędów
Marketing aplikacji mobilnych W 2017 roku w samym Google Play (3,2 mln aplikacji mobilnych stan na 13...
Trendy w aplikacjach mobilnych na 2025 rok: Najciekawsze wnioski z raportu Adjust i AppLovin
Rok 2025 zapowiada się jako kluczowy moment dla branży mobilnych aplikacji, a raport “Mobile App...