Apple Search Ads w SKAN od 10 kwietnia
To istotna zmiana dla całej branży reklamy mobilnej. Prawie sześć lat po wprowadzeniu SKAdNetwork, Apple...
MarketIQ – jak analizować reklamy mobilne konkurencji?
Czym jest MarketIQ i czy może pomóc w analizie strategii user acquisition konkurencji? Czy da się...
Julia Iljuk (Balancy): Jak LiveOps napędza sukces gier mobilnych?
Czym są LiveOps i dlaczego są dziś kluczowym elementem strategii monetyzacji wielu gier? Jak dobrze...
Ile kosztuje stworzenie gry mobilnej?
Ile kosztuje stworzenie gry hybridcasual? Czy można stworzyć grę mobilną z minimalnym budżetem? Jakie...
SKAdNetwork: Jak Apple rozdaje karty w pokerze marketingu aplikacji i gier mobilnych na iOS?
Czym jest SKAdNetwork (SKAN) i jak zrewolucjonizował atrybucję mobilną i marketing aplikacji na iOS?...
Burger Please! – dekonstrukcja hitu arcade idle
Jaki koszt za instalację miał pierwszy prototyp hitowej gry arcade idle Burger Please!? Jak zwiększyła...
Krajobraz aplikacji mobilnych w modelu subskrypcyjnym (SaaS) – raport RevenueCat 2024
Jak w roku 2024 wygląda krajobraz aplikacji mobilnych działających w modelu subskrypcyjnym według danych...
Jak sprawdzić liczbę pobrań i przychody aplikacji lub gry mobilnej w Google Play i App Store?
Jak sprawdzić ile zarabia na in-appach i ile pobrań ma konkurencyjna gra mobilna w danym kraju i na...
Roman Garbar (Tenjin): COVID-19 ma wpływ na każdą branżę na świecie, a aplikacje mobilne nie są wcale wyjątkiem
Jaki jest najważniejszy wskaźnik dla każdej mobilnej kampanii akwizycyjnej według Romana Garbara...
Trendy w aplikacjach mobilnych na 2025 rok: Najciekawsze wnioski z raportu Adjust i AppLovin
Rok 2025 zapowiada się jako kluczowy moment dla branży mobilnych aplikacji, a raport “Mobile App...
Promowanie aplikacji mobilnych w roku 2024 – podsumowanie trendów
Czy SKAdNetwork 4.0 rzeczywiście poprawia atrybucję kampanii, czy tylko komplikuje analizę danych?...
Grzegorz Regliński (TapNice): Prowadzenie kampanii reklamowych bez odpowiedniego BI i narzędzi jest coraz trudniejsze dla nowych developerów
Na jakich wskaźnikach efektywności powinni operować wydawcy hyper-casuali? Czy na rynku jest jeszcze...
Raport Unity 2024: Kluczowe trendy w monetyzacji i pozyskiwaniu użytkowników gier mobilnych
Jak ewoluują strategie mobile user acquisition dla gier mobilnych? Dlaczego reklamy w grach zyskują na...
My Perfect Hotel – czy istnieje magiczny przepis na stworzenie hitu arcade idle?
Co kryje się za fenomenem gry mobilnej My Perfect Hotel? Ile reklam obejrzałem podczas dziewiętnastu...