Który model rozliczeniowy wybrać do promowania aplikacji lub gry mobilnej?
Który model rozliczeniowy wybrać przy wprowadzaniu aplikacji mobilnej na rynek? Jakie pytania warto...
Wykrywanie fraudów przez zliczanie kliknięć – zwalczanie fraudów część #1
Wielu, jeśli nie większość, marketingowców prowadzi kampanie promujące aplikacje lub gry w oparciu o...
Kompletny przewodnik “Mobile Ad Fraud 2.0” – fraudy w reklamie mobilnej w 2019 roku
Rok 2019 zmierza ku końcowi, a fraudsterzy zdążyli odcisnąć swoje piętno w branży aplikacji i gier...
LTV – jak obliczyć lifetime value w grach i aplikacjach mobilnych? Część 1
Czym jest LTV w grach i aplikacjach mobilnych? Jakie wskaźniki wpływają na zwiększenie LTV w grach i...
Dlaczego warto korzystać z Apple Search Ads przy marketingu aplikacji iOS? 4 najważniejsze powody.
Czy za pomocą Apple Search Ads jesteś w stanie zbudować strategię App Store Optimization? Czy za pomocą...
Czy słowa kluczowe w recenzjach w Google Play i App Store mają wpływ na wyniki i instalacje organiczne (App Store Optimization)?
Czy słowa kluczowe użyte w opiniach Google Play i App Store przez Twoich użytkowników są w stanie...
10 rzeczy, które warto sprawdzić przed wyborem narzędzia anty-fraudowego przy promowaniu aplikacji
Fałszywe instalacje aplikacji i gier okazały się jednym z największych wyzwań marketingu aplikacji w...
AppsFlyer – najlepsze mobilne sieci reklamowe w 2017 roku
Najlepsze “mobilne” sieci reklamowe wg AppsFlyer AppsFlyer, firma z Izraela działa na rynku...
Analityka danych w aplikacjach i grach mobilnych
Analityka mobilna – najważniejsze wskaźniki danych Rynek aplikacji i gier mobilnych wciąż...
Dekonstrukcja meta feature’ów w grach Social Casino – jak angażowani są gracze?
Rozkładamy na czynniki pierwsze, co sprawia, że społecznościowe, mobilne gry kasynowe odnoszą sukcesy...