Pozycjonowanie aplikacji (App Store Optimization) w Google Play – jak zwiększyć widoczność aplikacji mobilnej w wynikach wyszukiwania? (część 1)
Które metadane mają wpływ na wyniki wyszukiwania słów kluczowych w sklepie Google Play? Które elementy...
Vasiliy Sabirov: Przewidywanie zachowań graczy jest jednym z najważniejszych trendów w analityce gier mobilnych w 2020 roku
Dlaczego przewidywanie zachowań graczy jest jednym z najważniejszych trendów w analityce gier? Jakie...
Jak prognozować przychody w grach i aplikacjach mobilnych?
Czym jest trend wielomianowy? Na czym polega autoregresja? Czym są modele ARMA i ARIMA? W jaki sposób...
GWINT: analiza działań marketingowych na etapie wstępnej rejestracji (Pre-Launchu) w Google Play
GWENT (GWINT) – budowanie bazy użytkowników na Androidzie na etapie wstępnej rejestracji...
Który model rozliczeniowy wybrać do promowania aplikacji lub gry mobilnej?
Który model rozliczeniowy wybrać przy wprowadzaniu aplikacji mobilnej na rynek? Jakie pytania warto...
Wykrywanie fraudów przez zliczanie kliknięć – zwalczanie fraudów część #1
Wielu, jeśli nie większość, marketingowców prowadzi kampanie promujące aplikacje lub gry w oparciu o...
Kompletny przewodnik “Mobile Ad Fraud 2.0” – fraudy w reklamie mobilnej w 2019 roku
Rok 2019 zmierza ku końcowi, a fraudsterzy zdążyli odcisnąć swoje piętno w branży aplikacji i gier...
LTV – jak obliczyć lifetime value w grach i aplikacjach mobilnych? Część 1
Czym jest LTV w grach i aplikacjach mobilnych? Jakie wskaźniki wpływają na zwiększenie LTV w grach i...
Dlaczego warto korzystać z Apple Search Ads przy marketingu aplikacji iOS? 4 najważniejsze powody.
Czy za pomocą Apple Search Ads jesteś w stanie zbudować strategię App Store Optimization? Czy za pomocą...
Czy słowa kluczowe w recenzjach w Google Play i App Store mają wpływ na wyniki i instalacje organiczne (App Store Optimization)?
Czy słowa kluczowe użyte w opiniach Google Play i App Store przez Twoich użytkowników są w stanie...