Promowanie aplikacji mobilnych przed launchem. Jak promować aplikację mobilną przed jej oficjalnym startem?
Promocja aplikacji mobilnych przed jej oficjalnym startem Stuart Henderson powiedział kiedyś, że...
Dekonstrukcja Top Eleven – prawdziwy evergreen w świecie menadżerów piłkarskich
Zespół Nordeus na przestrzeni lat udowodnił, że potrafi z powodzeniem zmonetyzować popularność i...
Promowanie aplikacji mobilnej – 5 najważniejszych kwestii przed startem kampanii
5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę przed startem kampanii reklamowej dla aplikacji Jeżeli w 2017...
Tworzenie aplikacji mobilnych – ile kosztuje stworzenie aplikacji mobilnej?
Ile kosztuje stworzenie aplikacji mobilnej? Precyzyjne podanie kosztów stworzenia aplikacji mobilnej nie...
Ruch motywowany tzw. incentivized traffic – czy warto korzystać z ruchu motywowanego przy promocji aplikacji lub gry mobilnej?
Czy kampania reklamowe dla aplikacji i gier mobilnych z ruchem motywowanym dla początkujących...
Research: Jak sprawdzić z jakich narzędzi (SDK) korzystają konkurencyjne gry i aplikacje mobilne?
Jak sprawdzić za pomocą jakich sieci reklamowych monetyzuje się konkurencja? Jak sprawdzić jak aplikacje...
Pozycjonowanie aplikacji (App Store Optimization) w Google Play – jak zwiększyć widoczność aplikacji mobilnej w wynikach wyszukiwania? (część 1)
Które metadane mają wpływ na wyniki wyszukiwania słów kluczowych w sklepie Google Play? Które elementy...
Vasiliy Sabirov: Przewidywanie zachowań graczy jest jednym z najważniejszych trendów w analityce gier mobilnych w 2020 roku
Dlaczego przewidywanie zachowań graczy jest jednym z najważniejszych trendów w analityce gier? Jakie...
Jak prognozować przychody w grach i aplikacjach mobilnych?
Czym jest trend wielomianowy? Na czym polega autoregresja? Czym są modele ARMA i ARIMA? W jaki sposób...
GWINT: analiza działań marketingowych na etapie wstępnej rejestracji (Pre-Launchu) w Google Play
GWENT (GWINT) – budowanie bazy użytkowników na Androidzie na etapie wstępnej rejestracji...