Czym jest Black Hat ASO (App Store Optimization)?
Liczba aplikacji i gier mobilnych w Google Play i App Store już dawno przekroczyła pułap 2 milionów w...
Wydawcy gier mobilnych czy self-publishing wszystko, co musisz wiedzieć
Jesteś o krok od publikacji swojej gry mobilnej? Dziś przyjrzymy się dwóch stronom publikacji –...
Mikropłatności w grach i aplikacjach mobilnych
Jakich tricków używają developerzy aplikacji mobilnych do ustalania cen w grach? Która z polskich gier...
Co musisz zrobić, żeby Twoja aplikacja została wyróżniona przez App Store?
Począwszy od wersji iOS 11, Apple publikuje listy aplikacji i gier na swojej stronie głównej. Są to...
Jak określić miesięczny budżet reklamowy dla gry hyper-casual? Prognoza z wykorzystaniem Arkuszy Google.
Jak wiecie, gry hyper-casualowe były jednym z najpopularniejszych trendów w roku 2018, a obecnie wciąż...
Wersje – jak mierzyć rozwój gry mobilnej?
Kiedy tworzysz nową aplikację lub grę mobilną istotnym momentem jest launch nowego produktu, ale...
Idle Clickery – ile frajdy może przynieść klikanie?
Idle z angielskiego oznacza bezczynny. Grę typu Idle Clicker należałoby zatem tłumaczyć jako bezczynne...
Jakie wskaźniki badać w trakcie Soft Launchu aplikacji mobilnej?
Jak zlokalizować problemy na etapie tzw. Soft Launchu? Gdy prowadzę konsultacje analityczne z...
Jak mierzyć lojalność użytkownika w grze lub aplikacji mobilnej?
25 metryk, które pomogą Ci zmierzyć lojalność Twojego użytkownika W jaki sposób mierzyć lojalność graczy...
Retencja użytkownika w aplikacjach mobilnych
Utrzymanie użytkownika w aplikacji mobilnej Urządzenia mobilne na stałe zagościły w naszych kieszeniach....